Uyanmak

Biraz önce uykudan uyandım ve
Şuan öylesine yoğun duygular içerisindeyim ki,
düşünüyorum ama ifade edecek cümle bulamadım.
Sanki uyanmışım da herkes uyuyor gibi,

Bu duygular zaman zaman bazen yaşıyorum,
çocukluğumda da yaşıyordum,
özellikle uykudan uyandığımda,
Bir anda yaşlanmış gibi , çok yoğun hüzün ve pişmanlık hissediyorum,
tüm varımı yoğumu sevdikleri me vermek istiyorum ,
tebessüm ediyorum hiç gülemiyorum ve hiç kimseye kırılamayacak halde oluyorum,
tüm şakalar komiklikler hiç çizilmemeş kağıt gibi boş geliyor, etkilenmiyorum,
ölen insanları hatırlıyorum,

Tabiri uygunsa bir anda değişiyorum,
aslında ben bu duyguları yaşarken nasıl hissediyorum diye sorsanız tek kelime ile cevap veriyorum; Erdemli,
yada şöyle diyebiliriz gün geçirmiş devran sürmüş.
Sanki idamı bekleyen topluluktaymışım gibi,
insanlar gözümde çocuklar gibi ,
biraz sonra idam olacaklar ama onlar bunun farkında değil ve oynuyorlar, onlar canımı acıtsa veya güldürmek isteseler tebessüm ediyorum,
bu böylesine bir duygu,
son olarak yaşayarak hissederek bilmek çok farklı bu yüzden yazdıklarımı ne kadar anladız bilmiyorum..

Yorumlar

Yorum Gönder